Identyfikacja wizualna Biura Podróży Check-in

Szczegóły Projektu:

  • Klient: Biuro Podróży Check-in
  • Zadania: Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej marki
  • Lokalizacja: Wrocław

1. Nazwa marki

Wybierajac nazwe marki, opracowalismy mape skojarzen zwiazanych z grupa docelowa biura podrózy, czyli z pracownikami korporacji. Nastepnie wypisalismy kilkadziesiat propozycji nazwy marki i wybralismy piec, według nas najlepszych, propozycji nazw. Sposród tych nazw, zdecydowalismy sie na przebadanie nazwy Check In, poniewaz w tłumaczeniu na jezyk polski oznacza „meldowac sie”. Nazwa ta kojarzy nam sie z grupa docelowa biura podrózy, która czesto podrózuje i melduje sie w hotelach.

2. Strona graficzna

Nasza idea było, aby zaprojektowane przez nas logo nawiazywało do nazwy marki, czyli Check In oraz do podrózowania. Chcielismy, aby znalazł sie w nim „tick”, który grupie docelowej kojarzyłby sie z kolejnym zadaniem na checkliscie. Dodatkowo w logo znalazły sie palma oraz słonce, kojarzone z podrózowaniem i wakacjami. Uzyty przez nas kolor zółty równiez kojarzy sie z ciepłem i wakacjami oraz ma wprowadzic radosc i optymizm wsród klientów.