Logo czyli wizerunek Twojej marki

 

Jako Studio Kreatywne Designar zajmujemy się projektowaniem pełnej identyfikacji wizualnej dla firm. Jednym z podstawowych elementów identyfikacji jest logo. Logo to unikalny znak graficzny twojej marki, który będzie kojarzony z twoją firmą. Każdy znak firmowy wyróżnia się i wywołuje inne uczucia. Sprawia, że ludzie czują się szczęśliwi, ciekawi lub zaniepokojeni. Jako przedsiębiorca musisz mieć pewność, że logo przywołuje pozytywne uczucia u Twoich klientów.

Ludzki mózg przetwarza dziennie miliony informacji. Zapamiętuje tysiące obrazów skanując to co nas otacza i to co widzimy. Jednak często nie pamięta całych wspomnień tylko urywki, pojedyńcze obrazy, przebłyski. Jeśli Twoje logo będzie zaprojektowane minimalistycznie i będzie się składało z małej ilości elementów, to jest większa szansa, że Twoi klienci je zapamiętają. W ten sposób zagwarantujesz sobie większą widoczność na tle innych marek. 

Zastanów się nad wizerunkiem największych firm na świecie np.: Nike, Apple, Google. Wszystkie znaki tych firm są bardzo proste i bardzo dobrze zapadają w pamięć klientom. Logo ma w nieszablonowy sposób komunikować, co robisz, czym się zajmujesz i co oferujesz swoim klientom. Znak firmowy często jest pierwszą rzeczą, z którą spotykają się Twoi odbiorcy. Powiedz mi ile klientów zrezygnuje z Twojej oferty ze względu źle kojażącego się logo. Chyba nie chcesz tego próbować na własnym przykładzie.

Jako Studio Kreatywne Designar oferujemy pomoc przy tworzeniu profesjonalnego, wyróżniającego się i budzącego pozytywnych emocji logo Twojej marki. Po przeprowadzeniu dokładnego research’u oraz briefu, dowiemy się czym się zajmujesz oraz czego oczekujesz od nas. Przygotujemy projekt nastawiony na osiągnięcie pozytywnej i dobrze wyróżniającej się spośród konkurencji, Twojej marki.

Zaprojektowanie indywidualnego konceptu logo wymaga czasu. Trzeba przejść cały proces projektowy, by rezultat był jak najlepszy. Będziemy z Tobą szczerzy – nie stworzymy dla Ciebie projektu logo w jeden wieczór. Każdy projekt potrzebuje długiego zastanowienia, tak by zawsze dobrze komunikował, był dobrze skalowalny, zapamiętywalny, dobrze przedstawia usługę/markę oraz czy jest rozpoznawalne w czarno-białym kolorze.