Branding Fluxus Estates

Kilka słów o Fluxus Estates

Firma fluxus estates wyróżnia się na tle konkurencji dzięki innowacyjnemu podejściu do klientów oraz nowej strategii marki. Firma aktualnie zaczyna rozwijać się na terenie Polski z koncepcją wejścia na rynek Europejski, a w przyszłości również na rynek światowy.
W zaprojektowaniu logo wzięliśmy pod uwagę cele marki oraz cechy z jakimi chciałaby się kojarzyć i w jaki sposób komunikować.

logo.

Znak podstawowy zbudowany jest z logotypu oraz sygnetu. Przedstawia on zarówno dom z uchylonymi drzwiami dla klientów, jak i szereg wysokich budynków przedstawiających miasto.

budowa logo.

Elementy w logo zostały odpowiednio rozmieszczone, gdzie jednostką odpowiadającą za wymiary jest „X", które jest równe grubości zewnętrznej ścianki sygnetu.

wersje alternatywne.

Dopuszczalne jest stosowanie samego sygnetu bez nazwy firmy, samego logotypu oraz wykorzystywanie alternatywnych logo w wersji poziomej i pionowej. Dodatkowo zezwala się na korzystanie z wersji pionowej (zmniejszonej) wpisanej w kwadrat.

kolorystyka.

Podstawowe kolory firmowe dla logo, tekstu i nagłówków.
Głównymi barwami są odcienie fioletu ze wzgledu na emocje jakie ma wywoływać na klientach. Badana wykazały, że wybrane kolory kojarzą się odbiorcom z wiedzą, najwyższą jakością i siłą.

typografia.

Typografia jest ważnym aspektem tożsamości marki. Nasz styl typograficzny przyczynia się do wyjątkowej estetyki. Przedstawioną typografię należy stosować, aby zapewnić spójność całej komunikacji marki. Fluxus Estates pokazuje, że jest całkowicie możliwe, aby być profesjonalnym i zrozumiałym w tym samym czasie. Marka jest postrzegana jako wiarygodna, a przedstawiona typografia pomaga dodatkowo w przejrzystym przekazie informacji. Ton marki jest wymowny, dopracowany i zgodny zarówno ze standardami, jak i tożsamością.

wariant achromatyczny.

Znak w wersji achromatycznej należy wykorzystywać tylko w sytuacji, gdy druk jest czarno-biały. Wariant achromatyczny w kontrze jest dozwolony do wykorzystywania również w sytuacji, gdy tło na którym będzie umieszczone posiada ciemny odcień.

pole ochronne.

Pole ochronne określa minimalną odległość znaku od krawędzi płaszczyzny na której się znajduje bądź innych znajdujących się na niej elementów graficznych. Celem pola ochronnego jest utrzymanie spójności identyfikacji oraz zachowania autonomicznego charakteru logo.
Pole ochronne określa kwadrat, który jest równy wysokości boku sygnetu oznaczo-nego literą „a".

stosowanie znaku na różnych tłach.

Znak w białej wersji można stosować na ciemnych jednolitych
tłach oraz ciemnych fragmentach fotografii, aby zachować czytelność znaku.

Gdy na fotografii nie ma jednolitej przestrzeni, należy go umieścić w nagłówku lub stopce z jasną bądź ciemną barwą. Nie należy zestawiać znaku ze zdjęciem bądź obrazem mogącym wpłynąć negatywnie na wizerunek marki.